Kalla fötter...

Ja det kan man ju sägaa att jag fått :S SKulle gjort en sak idag... Något jag pratat om länge...(Säger inte vad dock) och det har knts okej ända tills idag då det var tänkt... Jag får väl hitta på någon lam ursäkt eller så... Vet inte varför det knyter sig med just den här men det har nog varit så hela tiden...

*suck* Ska ner i källaren nu och tvätta... Sen blir det en kopp kaffe och täcket långt upp över öronen i soffan medan jag ser något trist på Tv *hehe*. Lter som en idé... Men varför i helvete e det så svårt att stiga upp på morgonen???????

Kanske borde gå till Eva isdtället och spela poker=) Får se om jag orkar... Helgerna e egentligen heliga för mig och ve den som rubbar dem :P Jag behöver få vara lite osocial vissa gånger för att hämta mig efter veckan på jobb... Nu har den här varit luuuuuugn men jag behöver iaf ta det lugnt och få koncentrerat mig på städning och sånt mindre skoj... :S. Barnen kommer ju imorgon :)

image152

image153

Puss på er alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback