Jag är...

  • ledsen
  • arg
  • besviken
  • trött

Ungefär så kan man väl sammanfatta gårdagens antiklimax... jag trodde verkligen på killarna... Det kändes bra och det började ju verkligen bra... Men som vanligt räckte det inte till... Det e så djävla frustrerande att stå och titta på något som absolut inte funkar! Jag lovar... Igår hade jag verkligen lust att gå ner och säga några väl valda ord åt både den ena och den andra... Men jag måste nog säga att Jan Öberg gjorde en av sina bättre matcher den här säsongen... Ur mina ögon sett iaf... Därmed inte sagt att han spelade BRA...

Något glädjande fanns det dock och det var att Ville e tillbaka... Han visade på det med besked och tyckte han var hyfsat lugn trots att Röglespelarna försökte få honom uppretad... Pålle gillar jag att se... Han kan både retas och fintar både här och där... Och Steen drar sitt strå till stacken... Jag tyckte tom Wahlberg kämpade som en gris igår men det e så frustrerande att se när allt verkar gå åt skogen... Sen måste det bli lite jämnare i utvisningsstatsitiken... Att spela 5 mot 3 straffar sig till sist.... NI GÖR INGEN NYTTA I UTVISNIGSBÅSET GRABBAR!!!! Att jag sen tycker domaren var lite patetisk det hör inte hit... Lite svårt att anpassa spelet kanske men ma får ge det en ärlig chans och inte ge utlopp för sin frustration fullt så mycket...

Nog sagt om matchen, men jag grät när jag gick ifrån stadion igår i ren frustration...

Nej det får väl bli att jag möter upp med Superbaben idag =) Och vinner lite pengar *hehe*

Ska se till och få klätt mig nu... Och en kopp kaffe för att lugna nerverna lite...

Kram på er alla


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback