Inget vidare...

I kvällen festival... Ola Svensson och Sanna Nielsen (Skåningar bägge ju=) ) var väl de som imponerade mest på mig... E ju lite svag för den sortens pop som Ola framför, dvs lite tuggummi, smörpop och Sanna Har jag alltid varit svag för. Önskar man haft sån röst... Carola och Andreas Johnsson som det pratats så mycket om kände jag absolut inget speciellt inför... Låten kändes tung och svår att hänga med i... För mig e en schlager något som e slagkraftigt och glatt och framförallt trallvänligt... Här kommer vi åter igen till "Jag ljuger så bra" med Linda Bengtzing... okej alla gillar kanske inte henne, men låten e "catchig" och lätt att nynna med i...

Nej nu ska jag ta en kopp kaffe innan jag fryser till is här *hehE* E ju inte vidare varmt...

Någon som såg festivalen??? Vad tyckte ni?

Lämna en kråka tack!
Postat av: CE

KEBAB PIZZA ÄGDE!!! HAHAHAHA

2008-02-16 @ 23:53:10
Postat av: Ese

*hehe* Skojar du??? Jag fick spatt när jag hörde den :P Tyckte det var en dålig imitation av Östen med Resten i ett försök att vara roliga *hehe* Nej heja Sanna :D Eller Ola;)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback