Helgen har varit...

Ganska lugn... Fick äntligen sett honom igen =) Gjorde mig gott=) Tack tack tack vännen för att du finns! Och må så vara att du håller på fel lag ;) Du betyder jättemycket för mig ändå!!! Fick insatt min brännare men den funkade inte som brännare :( Bara som Cdrom... *suck* Men men har man gammal dator så har man :S

Igår var det tvättdag på morgonen och sen gick jag ner till mamma... Åt kebabtallrik;) Känns som om det var år och dag sen man åt det... Gott gotti gott gott!!!! *ler* Någon gång måste man få offra på sig såna saker :P Tog en tur upp till Milla oxå och unnade mig taxi hem;)

Idag har jag återigen varit nere hos mamma... Plus handlat lite och fått hem barnen :D

Ska snart ta och  leta upp sängen... Börjar ju 7.15 imorgon :S Men slutar i hyfsad tid men sen e det ju kurs på kvällen :S *suuck* Inte hemma förrän runt halv åtta... Och då e det i princip dags att gå och lägga sig :S

Blir inget av med att kolla Erikas vårta i veckan heller... Ska dock fixa lite annat men men....

Nej nu ska jag försöka få ordning på vattenkokaren samt gå oc hlägga mig...

Löööv you friends... Och snälla ni... Kommentera lite... *snyft*

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback