Gooooooooodis...

E såååååååå grymt sugen på godis idag *hehe* Ska ut och handla lite efter "På heder och samvete tänkte jag... Ett choklad och lite så *hihi* Se om de har Erikas favvoläsk kvar :P Tror det inte men man vet aldrig jue...

Så var det dags för jobb igen i morgon :D Ska hämta ut biljetterna till onsdagens match oxå...

E just nu lite trött på människor som tycker sååååååååå synd om sig själv och när man väl pratar med dem så e det mest en massa negativa saker och massa provocerande prat som sägs... Bjud till själv för helvete!!! Och visst man ska inte ändra på sig för någon... Inte som person, men kanske att man bör ändra sitt sätt... Kasnke bli lite mindre pushig... Men ajg vet inte... Kan ju ha fel... Struntar i vilket nu oxå... Orkar itne försöka hjälpa... Blir bara fel ändå :D

Tittade lite på Tifs hemsida innan och upptäckte att ett par ifrån min klass på låg-mellan-högstadiet spelat där... En av dem tror jag definitivt inte spelar mer överhuvudtaget... Undrar hur det gått för honom.... Inte träffat honom på flera år...

En som e året yngre än mig och spelade på samma gång e polis idag... Var ganska roligt att titta på bilderna för vissa känner man igen direkt och vissa har man typ glömt bort... Såg en jag träffar ofta och det var ltie skoj... Hade inte en aning om att han spelat *skratt*

Nåja enough of that... En kopp kaffe nu och så goooooodis om en stund *hihi*

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback