God morgon...

Jaha så var det dags att jobba igen.. Sportlovsvecka och allt men jag tror inte det hjälper hos oss... Våra barn e ju så små så jag har svårt att tro att föräldrarna tar ledigt för att det e sportlov... Kanske om ett par år.. *ler* Jag har aldrig prioriterat sportlovet själv... Satsar hellre på att vara ledig i påskveckan eller som det här året så blir det förmodligen i höst... Ska eventuellt till Tyskland med mamma och Jan då =)

Idag händer det väl annars inte allt för mycket... Ser nu hur klockan springer iväg... E trött trött trött och vill sooooooooova men det får jag väl göra mer i kväll...

Nej nu ska håret tvättas och sen ska jag ta och gå till jobb...

Puss på er allihopa

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback