Fiskpinne iq??

Eller inte... *hehe* Men vi har precis ätit lite fiskpinnar faktiskt... Barnen och jag... Ja, Erika, Danne och så jag=)

Det första riktiga jag ätit på hela helgen... Men nu verkar magen ha hämtat sig...

Precis suttit och pratat lite med D uppe från norr;) Kasnke att han kommer ner och hälsar på i sommar... Trevligt:) Och då ska jag försöka hålla mig frisk:) Var ju inget vidare sist han var här... *suck* Var grymt magdålig... Men nu har jag nog haft min släng av det så nu klarar jag mig förhoppningsvis i två år till *Hehe*

Annars händer inte mycket idag... Ska fortsätta mitt söndagsprojekt... Dvs stryka, städa osv... *hehe* Och så hinna med en kopp kaffe eller två... Jisses vilken boring liv man lever:( Men men.. .det e mitt och jag vill inte byta:D

Puss på er alla sötisar

image150

*hehe* Vad kan man säga... Tycker du e läcker Cajoline:) Tack!! Du piggar verkligen upp mig *hehe*

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback