Då e det lördag igen...

Och som vanligt ska jag tvätta *hehe* Nåja... Något som e stabilt iaf :P

Var faktiskt uppe hos rikard och Nettan igår och drack lite kaffe=) Trevligt trevligt!! Himla skönt att man kan hålla det på den nivån och att det inte finns några hard feelings mellan oss=)

Var ju hos Daniel och såg hockey igår... Visst de spelade dåligt mycket dåligt, men men... Man får ta det för vad det är... De ska spela bätttre helt klart, men nu börjar kvalet närma sig och nerverna sätter sig helt plötsligt utanpå... Malmö har ju typ aldrig varit det starkaste laget rent psykiskt när det gäller kvalserien... Inte så länge jag sett iaf... Allt har börjat strula... Men jag har inte förlorat hoppet ännu... Vet att det finns de som har men jag väljer att vara lite löjligt optimistisk ännu... Kämpa på grabbar!! Jag tror på er!!!

Ska snart väcka barnen för de hade lämnat en massa disk igår efter maten *grrr* Gör mig arg... nu har jag förvisso diskat det mesta men de ska få plocka undan och diska det sista...

Nej nu får man väl ta den där obligatoriska koppen kaffe och sen sätta igång med dagens sysslor...

Love you friends!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback