Bofors spöket:)

ÄNTLIGEN blev det vinst mot Bofors!!! Så grymt skönt...  Tydligen gjorde Henrik Karlsson en bra match oxå :) Fick läsa rapporteringen i morse, för under matchen igår var jag inte människa alls :S Låg i soffan och sov... Började på eftermiddagen på jobb att jag fick magknip, och det accelererade så smått och när det var dags att gå hem var jag säker på att jag inte skulle klara det utan att något skulle komma upp:( Benen var tunga som bly och illamåendet var konstant... Så jag kom hem och la mig att sova i soffan... Sov till halv nio i morse :S

Men nu mår jag lite bättre... Inte helt bra men klart bättre... Så pass bra att jag kunnat börja med tvätten iaf... Det vanliga helgnöjet *hehe*

Om vi nu går tillbaka till hockeyn, så e Henrik Karlsson om jag förtsått det hela rätt, samma målvakt som retade gallfeber på en del i Malmöklacken när han ideligen tog av sig hjälmen sist Hammarby var nere;). Humor vill jag säga... Han märker att det retar, klart att man fortsätter då :-)

Skulle egentligen gått på fest ikväll, men jag tackade nej... har alldeles för ont i magen :S

Tja annars finns inte mycket nytt att rapportera... Jo, har ett tag undrat över varför inte PH spelat på ett tag... Fick besked idag när jag läste Monarchs hemsida lite noggrannare... Han har varit skadad sen i mitten av januari... "Upper body injury" vad nu det innebär... Kan vara en massa ju...

Nej nu ska jag ta och gå ner i källaren igen. Ett glas juice först så man får lite grand näring i sig...

Kommentera gärna lite om än bara obetydligt=)

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback