Bingo!!!

Ja det e det dags för ikväll :) Dags att vinna storkovan tycker jag *hehe* Cissi har ju varit nära, men nära skjuter ingen hare *skratt*

Annars e väl det mesta på topp... Hade två utvecklingssamtal igår och det gick helt okej... Som väntat vill jag nog säga *ler*

Solen skiner idag och det e väl äntligen på g att bli vår... Nice... :D

Ny seger igår... Och trots att det var mot Hammarby så kan ju en 7-0 seger stärka självförtroendet lite... Bävar dock lite för kvalserien ännu... Hoppas att killarna tar sig samman och jobbar tillsammans, så som de faktiskt gjort hyfsat bra den här säsongen... Men det har ändå strulat lite...

Imorgon kommer Cmillöw hit ;) Ska äta något gott och se lite film... Härligt... Blir väl jag Camilla, Erika, danne ohc Carro... Förmodligen blir filmen "Mr Brooks". Ingrid har bara talat gott om den så man måste ju kolla om hon har rätt :D

Torsdag idag och det känns hyfsat lugnt på jobb... Hela veckan har känts ganska lugn och det har varit underbart trevligt... Undrar förresten hur det gått för Linda... Får prata med henne sen...

Leendet på läpparna finns fortfarande kvar;) Blir mer och mer överraskad varenda gång *hehe* Vet att saker och ting e som de e men det känns likförbannat underbart att träffas varenda gång..."You raise me up" och det behöver jag... Därmed inte sagt att jag går tillbaka till den perioden jag hade tidigare... Nej nej... E starkare nu =) Uppehållet och allt gjorde att jag byggde upp någon slags försvar... Svårt att förklara men jag känner mig så underbart stark och just nu oövervinnlig... En skum känsla jag aldrig känt förut...

Men allt verkar lösa sig... Vet ju att det kommer att komma bakslag så småningom på allt men för tillfället e jobb väldigt mysigt... Privat trivs jag med mig själv och allt (Nästan) runt omkring... Det verkar lösa sig bra med Erika... Osv osv... Ekonomin e ju vad den e men det kommer det med :D

Nej nu e det dags att göra vid sig....

Kommentarer e välkomna =)

Kraaaaaaaaaaaaam

image158

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback