Back on track!!

Hoppas jag iaf *hehe*

Var uppe i god tid idag med men det känns som om jag lätt hade kunnat sova några timmar till :S

Det blev hockey igår trots allt... En och en halv period och jag måste säga att grabbarna var väldigt trevliga som väntade med att göra mål tills jag kom *hehe* Fast egentligen var matchen inget vidare... Rena sömnpillret faktiskt med vissa ljusglimtar... Men visst... Räcker det till för att spela 5-1 mot Almtuna så fine... Men nu börjar det bli dags att VAKNA killar!! Så sömnigt kan ni bara inte spela på fredag eller nästa onsdag... Då gäller det att vara alerta... Björklöven och Rögle lär ju verkligen vilja bjuda upp till dans! Och jag vet inte om det bara e jag, men jag tycker då att det e dags att ta poäng mot Rögle nu... En vinst där e ett måste... Björklöven borta e ju ingen lätt match, men de ska kunna gå...

Hoppas dessutom att nummer 51 e tillbaka då :D

Mötet igår... Kändes som att jag lätt hade kunnat hoppa över det :S Men men... Nu e det gjort... *ler* Och skönt e det...

Usch vill lägga mig och sova sova sova... Hade behövt några timmar till känns det som :P OCh vi diskuterade ju sömn igår på mötet *hehe*

Men vårt förslag tyckte jag lät bra... mycket bra faktiskt :D 75% arbetstid med 100% lön :D Jatack :P

Usch ja... Finns väl inte så mycket mer att skriva om... Kanske ska lista mina tre stjärnor igår...

3. Marcus Paulsson.... Hans 5-1 mål var grymt läckert!
2. Carl söderberg.... Hans sätt att sätta straffen på var något bara han kan lyckas med :D
1. Frank Banham! Grabben imponerar på mig mer och mer... Hans skott e ju inte att leka med och ibland känns det lite som att han har mer att ge än vad som kommer fram och skulle mycket väl kunna ordna lekstuga helt på egen hand :D

Någon som var på matchen som håller med?

Nej nu e det dags för kaffe... Kanske ett äpple med :D Ja jag e anti frukost innan jag varit ute och gått =)

Hoppas alla får en trevlig alla hjärtans dag=)

Skickar en stoooooooooor kram till alla mina vänner=) Och till alla er som orkar läsa här=)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback