Att blogga...

En måndagmorgon klockan halv sju e väl kanske inte så givande *hehe* Det enda som hänt e ju att jag sovit... Men det blir lite av en drog... Man mer eller mindre MÅSTE sätta sig här...

Ska snart bege mig... Det regnar ute *brrr* Ikväll e det Trasutbildning *suck* Hemma vid 19.30... Jamen jippi... Då blir det till att äta sen sova för imorgon e det öppning...

Mår inte helt hundra :S Lite rosslig i luftröreen och mår lite smått illa... får se vad det blir till...
Har väl lyckats få ordning på vattenkokaren oxå....Den e hur ren och snygg som helst :D

Ska ta oc hsätta mig i soffan några minuter innan jag går... Bara för att värma mig under en filt innan det e tid att gå ut i kylan...

Puss puss alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback