And once again...

Är det tisdag morgon... Sitter här lite sisådär halvfärdig och ska kila iväg till jobb om en halvtimme... Dryyyyyygt att komma upp idag, men det gick... En kopp kaffe, så kändes det myyyyycket bättre *ler*

Slutar tidigt idag och ska upp till mormor då... Mamma går ut med Buster själv nu och igår satt jag ner på lunchen för första gången på över en månad *hehe* Kändes ganska skönt... Men å andra sidan e det skönt att komma ut varje lunch oxå... Får väl se hur jag gör framöver...

Har börjat kolla alternativ för Göteborgsresan till sommaren oxå... Jag, Erika och Danne... Försöker få med mig Carina och Johanna ...

Drömde lite skumt i natt... Dumma Monica som började prata så just innan läggdags... *skratt* Nåja det är ju så från och till... Men behöver inte betyda något ändå...

Imorgon är det derby... Jag tänker dock inte säga äntligen, för det e det verkligen itne... Precis som alltid den här säsongen har jag svårtför att ta ut något i förskott... Även om vissa saker känns jättebra(Och andra mindre bra) så känns laget ganska ostabilt i perioder... Men min förhoppning e ju att det i af ska bli 2-1 i matcher innan kvalet... Fick höra från visst håll i fredags att det kanske var dags att hålla på ett riktigt lag nu... Och det skulle vara Rögle då????;) *hehe* Tror inte det va :P *hehe*

Har legat och blivit grymt förkyld i natt *suck* Nåja med tanke på hur barnen låter och är så e det inte så konstigt... Alla e väl mer eller mindre förkylda just nu... Och har väl varit sen terminen började...

Läste något om att Hersley skulle intervjuas för radio i Reading... Men givetvis så bråkar det för mig *suck* Får se om jag lyckas till ikväll dock :D Tycker ändå det e synd att han itne lyckats bättre i Manchester.... Men det e klart konkurrensen e väl hyfsat hög i Ahl och personligen tycker jag att han borde väntat en säsong till och fått blomma ut ordentligt i Mif... Men å andra sidan var ju förra säsongen ingen höjdare för de yngre spelarna så det e kasnke inte så konstigt att han och många andra valde att lämna...

Nej nu ska jag itne gräva ner mig mer i det utan göra mig färdig för att gå...

Hörs senare.

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback