Alla hjärtans dag...

Var det ju igår... Och underbara Ingrid hade köpt en present... Så go tösen e ;)

Annars hade jag ett väldigt trevligt sms-samtal med en viss någon... Fick väl höra diverse saker och nu kan jag inte träffa honom fort nog känns det som... Fasen vad han får mig att må bra :P Samtidigt som han får mig att må dåligt vissa gånger :S Men men... Love him och så e det...

Idag blir det att dra till Daniel efter jobb... Lovade att komma itid så grabbarna kan göra mål med detsamma *hehe*

Carro åker till Helsingborg idag och på söndag åker ERika till Rikard... *suck* Så blev det tomt här hemma igen *snyft* Men men bara i en vecka sen kommer de igen ju =)

Annars händer det väl inte överdrivet mycket här... Som vvanligt... Förlåt Cissi att jag glömde höra av mig=(

Nej nu måste jag göra v id mig och dricka lite kaffe...

Pussas

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback