Ajjjj...

Skulle sätta mig i badet och aj... Halkade till och slog knävecket i kanten :S Djävligt (O)smidigt :S Ont gjorde det oxå *snyft* Fick trösta mig med att ta ett extra lååååångt bad :D

För första gången på läänge har solen vvarit framme en bra stund... Så djävla nice... Man blir så pigg och glad av att se den ljusa saken tycker jag :D Orkar göra en himla massa så nu ska jag sätta igång och ta upp det jag aldrig avslutade helt igår nämligen tvätten... Allt ska läggas in och sen blir det en nice kopp kaffe i soffan, innan Erika kommer hem för att städa klart sitt rum...Bara för att senare åka till Rikard *snyft* Fan vad tiden går fort...

Tess... Vill att du ska veta att jag tänker på dig gumman!! Du vet var ajg finns om du vill prata!! Kraaaaaam

Nej nu e det dags att resa sig härifrån... Ha en underbar dag i solen...

Puss puss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback