Ussssssch!!!

Vilken natt jag har haft... *suck* Vaknat gråtandes och snyftandes :S Och även om det bara e drömmar så har jag lite svårt att släppa dem... Vet itne varför...

Iaf... Det var en dröm om HONOM... han kom till mig, och jag hard fullt hus... Saker hände och vissa saker sades... Jag tyckte det var pinsamt och han somnade bredvid mig. Då gick jag. Efter ett tag ångrade jag mig, men såg honom gå in i bilen. Ringde honom och han lovade att vänta...  När han svarade berättade jag det han vet men som jag aldrig satt ord på dvs, att jag älskar honom. Sen grät vi bägge två och så vaknade jag... Gråtandes, snyftandes och fortfarande har jag kvar klumpen i halsen... Dagen idag känns inte rolig alls:( Tror att det hela kan bero på att jag har ångest över annat... Har ångest över Erika... Hon ligger i körtelfeber hos Rikard och Nettan... Och jag saknar henne något enormt... Grät innan jag somnade igår... Så det e säkert det som ligger till grund för den här drömmen, men ledsamt var det... hela stämningen i drömmen var trist... Men det kändes skönt att få säga de där orden faktiskt... På riktigt så vet han säkert om det men jag vågar aldrig föra det på tal... Av rädsla för att förlora honom...

Nej nu ska jag itne gräva ner mig i drömmen mer, även om jag känner på mig att den kommer att sätta spår på hela dagen...

Ska göra vid mig så ajg kan gå iväg vid sju... Börjar ju 7.30 istället för 8.00 idag...

Ha en bra dag mina vänner!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback