Söndag igen *suck*

Fasen... Veckorna går fort men helgerna går för sjutton ännu fortare :S. Och fortfarande itne ett ljud om kameran...

Har nyss stigit upp och ska fixa till det sista med reklamen, innan ajg ger mig ut på rundan... Har ju två distrikt men det ena lär ju inte ta någon tid alls för det e ju här i krokarna *ler*

Ja så börjar då skolorna på tisdag och imorgon lär de flesta på jobb, om inte alla, vara tillbaka från semesterar osv... Och jag stänger imorgon :S Mindre skoj men men...

Det blir Danmark för mig på fredag=) Ska trots allt åka med Stridhs...=) Oh härligt med hockey :D

 Och mitt Vista har jag fått sålt *jippi* Får eventuellt pengarna idag=) Härligt... Har typ noll kronor kvar tills på onsdag :S

Och DIG min vän saknar jag mer än ord kan beskriva... Du är viktig för mig... Puss

Dags för reklam nu och sen baka lite scones...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Ekströööm

du ska baka scones utan att bjuda mig på fika?? fyyyyyyy!

2008-08-17 @ 15:46:23
Postat av: Therese

hehe Staqckars liten ;) Du fick ju frallor :P Kan allt baka scones OCH bjuda dig på fika oxå :D


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback