Så var det...

Tisdag igen... Och min älskade Erika får lov att gå till skolan =) Fortfarande svullna körtlar, men ingen fara enligt läkaren=)

Hade samtal igår och det gick kanon:) Ska gå en 7,5 poängs utbildning i fortbildningssyfte... Såååå skönt!

Fick även kollat upp min lön som jag tyckte var konstigt hög... Men jag kollade upp det och det var lite annat oxå:) Så det stämde...Nice...

4 dagar till Tinis! Sen ska vi allt göra Trbg osäkert;) Ska bli skoj att äntligen få festa loss med dig :D Hur många cideer tror du vi behöver?

Nej nu måste jag göra vid mig!!

Avslutar återigen med en bild men den här gången på kameran jag hoppas få tillbaka snart... Det var beställt en ny men de visste itne när den skulle komma!



Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback