Nu måste jag...

Ta och skärpa mig *ler* Har varit dåålig p åatt uppdatera, men här kommer iaf vad som hände den 31/7 i Götet=)

Vi gick upp hyfsat tidigt... Gjorde vid oss och sen åkte vi ner till Liseberg... Efter ett tags debatterande med mig själv bestäme jag mig för att köpa åkpass till mig själv oxå... Erika bara tittade på mig:
"Mamma, ska DU ha åkpass????"
"Jo, jag e sugen p åatt åka flumeride sa jag..."

Men vi började med att kolla på 3d bio och det e en cool upplevelse.. Lite otäckt dock när ormen kommer ända inpå en *hehe* ska erkänna att jag blundade lite då *hehe*

Vi åkte en massa flumeride och Kållerado... Barnen åkte även Lisebergsbanan och Balder, men det stod jag över och skrev lite vykort samt gick i affärer =) Blev itne mycket fotat den här dagen dock *ler* Erika gick och tog några bilder på kvällen när vi var ganska nöjda med dagen... Helt underbart, förutom att jag brände mina axlar något kopiöst... Tog nästan en vecka innan det la sig *Hehe* Så nu fjällar jag :P

Vi, jag och Jocke, gick även en runda i Hotell Gasten... Erika fick lite panik och stannade utanför... trots den läbbiga utstryrslen var killen som tog emot underbart snäll och hjälpsam och vi fick lov att lösa in biljetten sen...

Lite bilder kan jag dock bjuda på... Inte helt jättebra, men de duger väl =)

 Tyckte den här dekoren var urmysig=) Som hämtad från Grease ungefär :P

 Afa Nin som Erika sa när hon var liten... Här klädd som fånge???

 Jag med de supersnygga(NOT) glasögonen på Pandavision...

 Hotell Gasten där jag och Jocke fick gå själv... *Hehe* En rolig, men skräckfylld vandring *hehe* Stackars Jocke hade sönderklämda fingrar sen :S

   

Var ju såklart tvungen att prova lite händer oxå;) Här har vi då Westlifes händer där jag ville prova Shanse men då hade jag fått stå i buskarna, så det fick bli Nickys istället *hehe* Och till höger har vi min alltime favorite... MATS SUNDIN!

Sådär nu var denb 31/7 avklarad *ler*

Och idag e det en vecka sen vi åkte hem =(

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

Hade inte sett min fot i en enda karusell...



Jessie

Postat av: Therese

hehe Jag e och har alltid varit förtjust i Flumeride så det var ett måste... Och Kållerado var bara så mysig eftersom det sprutar en massa vatten där och det var VARMT!!!

2008-08-10 @ 07:29:24
URL: http://esenese.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback