Medarbetarsamtal

Ska jag ha idag med Rektorn... Har grymt svårt att komma på vad jag ska säga och skriva inför såna möten, men när man väl sitter där så bruar det flyta på ganska bra... Har några mål som jag vill jobba mot iaf... För mn egen utvecklings skull... Bla ska jag återigen börja undersöka vilka möjligheter det finns att bli förskollärare på distans... För läsa på heltid intresserar mig inte det minsta... Utan det får vara på distans...  Sen fick jag en idé som ajg tänker genomföra på våra utedagar... Ska bli spännande att jobba med de lite större barnen nu efter att i två år ha jobbat med små... Nu börjar ju våra småttingar bli stora, så då gäller det att tänka om =) Spännande värre e det iaf...

Och beställt ny mp4 spelare har jag gjort :P Erika ska få den rosa så får jag själv en blå=) Malin och jag sambeställde igår =)

Så när den kommer ska jag tömma den rosa och föra över på den blåa *Hehe* Så e alla glada och nöjda :D

Halv tolv idag e det så läkarbesök för Erika igen... Hoppas de säger att hon e frisk... Ska ge henne några dagar ändå... Och ett intyg måste vi ha med oss oxå...

Nej nu ska jag klä mig... Trots att jag var uppe i god tid, så e jag sen på det som vanligt *hehe*

Avslutar med en bild på min lilla sjukling!



Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback