Lördag igen

Och vilken grå sådan *suck*

Fast visst finns det ljusglimtar=)

Den största för tillfället e nog att CALLE STANNAR!!! så grymt skönt... Han behövs... Som Daniel uttryckte det igår... En spelarae som han e svår att ersätta... Vissa gånger leker han med motståndarna och andra har han sina mindre lyckade stunder, men sammantaget e han nog den mest komplette spelare jag sett (I Malmötröjan får jag väl tillägga) på LÄNGE!!!!

Annars imponerad Nichlas Hardt på mig... Jisses... Tacklas i princip varje chans han får och 2+2 talar väl sitt eget språk om hur farlig han kan bli=)

Tja Paulsson verkar tycka att hockey e skoj, väldigt skoj för tillfället, och han kan leka han med... Ser framemot hösten och våren om dessa herrar fortsätter såhär=)

Nej nu ska jag försöka ta mig ner till stan i regnet:(

Tjingeling på er!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback