Jobbångest

Så var det då dags... Sista dagen på semestern :( ÅNGEST!!!! HAde lätt behövt en vecka till för att vila upp mig på, men men... Får ta det för vad det e...

Tvättar iaf nu på morgonen... *suck* Och sen e det reklam... jippi i detta vädret *suck suck* Men men sånt e livet =)

Ska iaf försöka handla lite när jag e färdig och sen ska jag stryka... Men först tror jag det e kaffe så man piggnar till... Kunde inte somna i natt och låg och vred på mig till 2 eller något... Kuuuuuul (NOT) när man vet att man ska upp...

Saknar min Tina och hoppas jag kan ta mig in till Malmö på tisdag... Vill ju se pågarna spela... Om än träningsmatch... Men iaf...

Tjingeling!

Ps. uppdatering om den 1/8 kommer senare...

Lämna en kråka tack!
Postat av: matilda

God morgon, vad ska du göra i dag?

Postat av: matilda

I dag börjar konståkningslägret, så jag ska dit och träna<3

2008-08-10 @ 08:19:39
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Jessie

Åh, då är vi två stycken som har jobbångest då. Jag också... Usch, jag vill ej!! Men jag får väl jobba imorgon... Usch....

2008-08-10 @ 12:54:06
URL: http://jeshan.wordpress.com/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback