Halva första veckan

Är snart avklarad... Ska bli skönt med helg dock *ler*

Öppnar idag... Och imorgon...

Har tänkt bjuda barnen på god middag idag så det bär av att handla när jag slutat klockan 14...

Igår var det första hemma träningsmatchen och visst var det nice att få se grabbarna på is igen,. men inte var jag imponerad inte... Att Höglund kan bränna en straff så... Han trycktes inte ens ta i, men men... Träningsmatcher e ibland vad de är... Och igår verkade motivationen vara som bortblåst... Var ju Pantern som stod för motståndet oc hvisst det känns väl inte jättemotiverande... Men men... Tycker det finns vissa orosmoln... men de hoppas jag har försvunnit till premiären om  lite drygt en månad=) Det mest oroande e att Calle kanske försvinner... DET oroar mig mycket...

Nej om man skulle ta en kopp kaffe och sen göra vid sig... Mår lite illa idag... Vaknade 3.30 och trodde jag ksulle spy :S Hoppas det e av övergående karaktäs...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Sanna E

Jag har köpt ett armband och vill köpa ett till men kan inte bestämma mig för vilket.

Lust att hjälpa mig?

Klicka här:
http://sannornas.blogg.se/2008/august/under-200kr.html

2008-08-13 @ 05:14:19
URL: http://sannornas.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback