Bwo och Palmfestival...

Ja så har helgen sett ut... Men den började med en underbar kväll i fredags... Efter lite klyddande så löste sig allt och jag och Tina skulle ner och äta på A9... Helt fullt och över en timmes väntetid på bord. Nej tack sa vi och gick vidare... Tillslut hamnade vi på Harmony och det var helt klart godkänt :) Plankan var super god och billig och framförallt mäktig... Sen gick vi upp till mamma och satt där och hade trevligt hela kvällen. Var meningen vi skulle gått ner och lyssnat på Perikles, men vi hade så trevligt så vi stannade kvar:)

Hemfärden gick lite vingligt *hehe* Men jag fick en nötrulle, vilket jag inte ätit på en sisådär 4 år =) MUMS!!!!!

Träffade även på en gammal klasskompis som gick och bevattnade trottoaren *haha* Inte sett honom sen vi slutade skolan typ... Eller tja pratat lite med honom när man passerat på stan... "Hej" "hejdå" typ... Nu sprang jag på honom både fredag och lördag...

Tack Tina för en underbar fredag=)=)=)=)

Lördagen började tiiiiiidigt, men ingen bakfylla här inte... *hehe* Hittade resultatet Mif- Linköping och i veckan ska jag prata med en Linköpingsupporter *hehe*

Var nere på stan vid 10... Såg Rikard gå i mål i Trelleborgsloppet... Bråkade med Erika, gick med Tim på stan...  Tja och även en runda med erika och Jocke... Sen "tankade" vi hos mamma innan jag gick en runda med mormor och sen ner för att se Bwo... De var kanon, men så e jag ju lite svag för dem :P

Gick upp till mamma och hämtade Erika och Jocke och  sen gick vi hem... Nu sitter jag här och ska ner i källaren... Ska se om det verkligen e nu jag tvättar :S Pallar tji...

Skriver nog mer sen...

Fortfarande ingen kamera dock *suck*

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tina

tack sj hjärtat....hehehe vinglet vem gick vinglet vet inte va du pratar om...hehe ja han tyckte ju att trottoaren behövdes vattna....haha gå till malmö e dom inte kloka....nötrullen va god.....men vi måste ta o göra om det fast nu e där ju ingen marknad men vi kan väl ändå ha en skoj kväll,....

2008-08-31 @ 10:47:31
Postat av: Therese

hehe Nej det gick väl jääääääääätterakt;) visslar Jag träffade faktiskt på honom dagen därpå och vi bara skrattade åt fredagen hehe Han hade inte mått särskilt bra om man så säger berättade han haha Vi kan helt klart ha lika skoj en dag UTAN marknad... A9 i slutet av september kanske???ler


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback