Ångest...

Det kommer att gå över det vet jag, men just nu känns det tufft att gå till jobb... En vecka till (eller två) hade inte skadat! Men visst kan jag säga att jag saknat kollegorna... Och barnen...

Sitter och äter lite frukost nu...  Nyss kommit ur duschen...

Såg att jag inte skrivit om den 1 och 2/8, men det kommer *ler* Kanske kommer ikväll... Men jag stänger så det e inte alldeles säkert... *ler* E kasnke helt slut :P För den här semestern har jag verkligen kopplat av =) Njutit... Och ändå känns det som om jag behövt mer:(

Träningsmatch imorgon PAntern- Mif... Ett riktigt Malmö derby *hehe*. Hoppas bara jag kan ta mig dit... Vill ju se pojkarna ju...

Nej nu ska jag ricka upp kaffet och sen göra vid mig... Hörs sen..

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Madde

Jobbar du med barn?

Postat av: Jessie

Heja Malmö!!!

2008-08-11 @ 17:32:03
URL: http://jeshan.wordpress.com/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback