1/8

Bättre sent än aldrig heter det väl *ler* Så här kommer en uppdatering av den 1/8

Vi gick upp hyfsat tidigt... runt 8... Gjorde vid oss, åt frukost och begav oss ut på stan... Vi började på Avenyn... Borta vid Götaplatsen skulle jag kunna stå i evigheter och bara studera omgivningarna...



Statyn Poseidon e grymt vacker tycker jag och då gillar jag inte ens statyer...



Jag gick och handlade en bok till Erika och sen handlade jag tre pocketböcker till mig själv;) Middag åt vi på Pizza Hut :P Buffé och gott  var det!!!! Mums!! Kaffet efter maten var helt okej det med =)

Sen tog vi spårvagnen bara helt apropå... Hamnade ute i Kviberg och där kommer jag inte att resa igen :S *ryser* Gillade inte det stället alls...

Sen åkte vi tillbaka och mös lite på vandrarhemmet, innan vi gick för att kolla på Skansen Kronan...

 Vacker byggnad... Tyvärr hittade barnen ingen väg ända upp så det här blev de bästa bilderna :( Men innan de gick upp där köpte vi varsin mumsig glass... kunde få 9 kulor för 72 kronor, men vi nöjde oss med 3 *hehe* Då blev det dock dyrt :S

Blev tidig sänggång och packning av grejerna. Läste lite i boken "Labyrinten" av Kate Mosse. Grymt bra och rekommenderas varmt...

En ganska lugn och trevlig dag=) Inte så händelserik, men kul för det=)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback