Väldigt kul...

Att få så många kommentarer;) Tack Cajjo för förslagen... Får se hur det blir... Ska prata med chefen om en vecka eller så :)

Har inte satsat sen den där förbannade Västerås matchen heller, men idag satte jag på hör och häpna..... FOTBOLL!!!! Och lite hockey såklart... Får väl se imorgon hur det gick;)

Registrerade mig på betway.com innan men fick itne riktigt till min info så det fick bli svenska spel.se som vanligt... Ska dock ta reda på hur man skriver rätt på betway... :) Fanns ju supermycket mer att välja på där :D

E lika sliten idag som igår... Vet inte vad det e med mig!!! Har nog sträckt mig eller något ox... Ont i kroppen så jag tror jag dööööööööööööööööör!!!

Oh vad nice med lön på fredag :D Och så reklam oxå *ler*  Kan bli kul att få lite kvalitetstid med Erika oxå :D Givetvis får hon hälften av pengarna varje gång hon hjälper till *ler*

Min telefon har varit ovanligt tyst idag:( Vad har hänt????? Vaknade vid 00.00 i natt och då hade jag 14(!!!) mess från det att jag somnat två och en halv timme tidigare... Alla var från samma dock... Tja Henke... Så e det *ler * Vissa SOVER när det e natt;)

Fick ny "dagbok" idag för nästa läsår... E konstig men jag tycker alltid det e kul att fylla såna *ler* Födelsedagar osv ;) Skriv in era födelsedagar så jag inte glömmer er *hehe*

Tja vad händer nu då??? Ska väl ta en kopp kaffe... Och lite vatten... ´Känner att jag har en "vätskebristhuvudvärk" i antågande... Så nu ska jag sluta drälla här för ett tag och försöka göra något vettigt typ få kliniskt rent i köket med hjälp av Erika :D

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback