Vad som än sker

Så kommer jag att älska er.... Kanske inte alltid på plats men iaf... Usch har nog iinte varit så här djävla nervös förut.... Sovit väääääldigt dåligt i natt.... Borde inte ta åt mig så mycket men det gör jag ju.... Sån jag e som person.... Ska hoppa in i duschen nu och sen packa det sista... Sen gå ner till Övre... Usch vad jag e laddad inför ikväll... Usch vilken ångest jag har inför ikväll... Hatar verkligen måstematcher.... Vinna med en massa mål får vi nog se till att göra....

Rögle Malmö i eliten.... Vilket scenario... Men jag tror på ...... och ..... Vill inte skriva ut vilka men kolla prickarna så förstår ni nog....

Nej duschen nästa och sen iväg... Jag dööööööööööööööör.....

Kram och puss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback