Uppdatering...

*hehe* Glömde ju uppdatera vad jag verkligen hunnit med ;) Så här kommer listan som den såg ut... Har satt ett X fefter det som blivit gjort :)

Att göra v.17
  • Städa (X)
  • Dela ut reklam  X
  • Umgås med Erika X
  • Skrika/skråla som en galning på lördag X
  • Tvätta X
  • Fixa usb-hub
  • Gå på utbildning X
  • Vara nykter hela helgen
  • Få kod till Ehm 2007
  • Prata med "honom"
  • Äta glass X
  • Skriva blogg X
  • Sortera kläder  
  • Stryka
  • Leta efter usb-kabeln XXX

Har ju inte gjort allt dock... :P Men det mesta och det får man väl vara nöjd med =) Blir väl en ny lista ikväll för nu hinner jag inte känner jag...

Tjinge ling!


Lämna en kråka tack!
Postat av: Mia Di Peders

Hej!!!

Jag snubblade in på din sida. Kul att träffa på någon man känner.

Hälsningar från ett vårrikt Sundsvall

Kram Mia

2008-04-28 @ 15:47:56
Postat av: Therese

Men hallå :) Vad trevligt *ler* Har inte du någon blogg då??? Long time no see :) Stor kram tillbaka från ett vårvarmt Skåne och Trelleborg :)

Postat av: Mia Di Peders

Nej någon blogg har jag inte...men däremot min man har en men det handlar mer om förr från hans hemtrakter. Han är väldigt duktig på att få ihop historier som är både sanna och falska, men jag skulle tro att det är mest sanning i det han skriver i sin blogg http://kvistliden.bloggspace.se

Ha en fortsatt skön kväll

Kram Mia

2008-04-28 @ 20:48:32

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback