Uppdatering

Fick tag i Carro och hon skulle snart komma hem... Hon är ledig idag och hade inga pengar på mobilen att svara med... Så var det problemet ur världen.. Man kan andas ut igen *ler*

Vet att ajg skrivit en "Att göra" lista på andra bloggen men tror jag ska ta och uppdatera och skriva en här... Kasnke att den här stämmer bättre *hehe*

Att göra v.17
  • Städa
  • Dela ut reklam
  • Umgås med Erika
  • Skrika/skråla som en galning på lördag
  • Tvätta
  • Fixa usb-hub
  • Gå på utbildning
  • Vara nykter hela helgen
  • Få kod till Ehm 2007
  • Prata med "honom"
  • Äta glass
  • Skriva blogg
  • Sortera kläder
  • Stryka
  • Leta efter usb-kabeln

Tja ingen särskilt ansträngande lista kan ajg tycka, men vi får väl se... Kasnke att jag e helt död på söndag om nu allt blir gjort *hehe*

Nu måste jag tvätta håret och sen bege mig....

Tjingeling


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback