Tungt... Och tomt...

Så kan man väl lättast beskriva känslorna såhär dagen efter... men men... Det e glöömt ganska snart ochja Daniel, Tina och alla andra som tvivlat... Jag kommer att stå där och heja trots att ajg inte mår bra av det *hehe*. Det är så bara... Det är en drog... Tog mig ungefär till säsongens slut att inse det :)

Resan hem från Leksand var oerhört dryg... *suck* Men men hemma nu iaf...

Och DU... TAck för stödet fast jag vet att du vill fira hela tiden... Och fira du... *ler* Rögle förtjänade en plats=)

Nej nu ska jag lägga mig.... Tårarna e torkade och blickarna riktade framåt...

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

Tråkigt med Malmö!!!

Postat av: Therese

Ja, men det kommer fler säsonger... *ler*

2008-04-12 @ 12:07:23
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback