Tjolahopp

Jaha vad ska man skriva om såhär på kvällskvisten... Blev inget kaffe iaf... :( Vet inte varför men plötsligt kändes det itne så lockande längre...

Fick lite middag iaf... Tack tack Inger... =) Gott gott var det *hihi*

Ingen sladd i sikte heller... *suck suck* Ska försöka få tag i en ny eller som Daniel föreslog... En hub som läser minneskort... Kan funka det med...

Micke Wahlberg lämnar Mif... Väntade mig det lite grand, men jag trodde det skulle vara självvalt... Som jag förstod det var det väl Malmö som valde att avsluta med honom... Kan ju ha varit ömsesidigt... Iaf så önskar jag honom lycka till och TACK för allt du gjort för oss... Lagkapten och hela köret... Hoppas dock att han får ett bättre avtackande än det som nu finns på hemsidan... Känns lite som "tack och hej leverpastej!"

Erika börjar bli förkyld igen *suck* Skulle varit hos tandläkaren med henne idag men det blev inte av eftersom hon har ont i halsen... Får väl avvakta och se...

Idag har vi bara varit 7 barn på jobb... Vilken dag... *HehE* Varit ute mest hela dagen... Var uppe på "Gula gården" och lekte hela förmiddagen och på eftermiddagen var det både mellanmål, frukt och lek ute... Tom agerat doktor och dragit "spågor" idag....

Nu vill jag ha lite idéer på vad jag ska spendera eventuella friskvårdspengar på... Det rör sig om 500 kronor...

Mina nuvarande idéer e... Stavar, stegräknare.... Fyll gärna på...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Ce

jag rekomenderar mitt gym!! bästa gymmet som finns ;D

2008-04-21 @ 23:35:46
Postat av: tina

hmm vi kommer få ett helt nytt lag...ska jaga tbx peppe o calle om han oxå lämnar hahahaa

2008-04-22 @ 05:45:55
Postat av: Therese

*hehe* Och vad kostar det Cajjo??? ;)

Tina: Ja snälla... Det vill jag se :D Så kan jag bege mig till Usa och jaga tbz PH :D

Postat av: Ce

du kan ju börja med att köpa ett sommarkort där som kostar 500:- .. då¨får du träna där 3 månader, annars är det 50 spänn per gång som gäller.. så köp sommarkortet!! =) sen om du gillar det kan du köpa månadskort efteråt. Priserna hittar du på www.malmoak.com själv har jag årskort och slipper tänka på sånt. :)

2008-04-22 @ 13:07:42
Postat av: Ce

12 mån (alla tider) 1950:-
6 mån 1400:-
3 mån 950:-
1 mån 400:-
10-kort 350:-
1-gång 50:-

Vi kan erbjuda ett sommargymkort för endast 500kr. Gäller 15 maj - 15 augusti.

2008-04-22 @ 13:10:37
Postat av: Therese

Okej:) Problemet e ju att jag måste ta mig till Malmö då:(

2008-04-22 @ 19:53:11
URL: http://esenese.blogg.se
Postat av: Ce

ja men det går gula bussar in till malmö om jag inte minns fel? ;) hihi

2008-04-22 @ 23:38:40
Postat av: Therese

*hehe* Hmm... Vet inte ;) Jo men jag med min ickeexisterande tid;) och ekonomi :( Men tack för tipset *ler *Det blev iaf att ajg kollade emd ett av gymen här istan... Men man var tvungen att ringa för att få prisuppgifter... Så ajg får väl göra det...

2008-04-23 @ 06:20:18
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback