Tidsmaskin!!

Det hade kunnat vara bra ibland *hehe* Vet vart jag hade rest först och främst *ler* Tillbaka till Västeråsmatchen och tagit med mig alla tidningar från i fredags och tryckt upp i spelarnas ansikten och sagt... VAD SKA NI GÖRA ÅT DET HÄR????

Men när jag sen tänker längre tillbaka finns det en annan sak jag ännu hellre hade rest tillbaka och raderat... Fast då hade jag inte träffat D och det hade varit en förlust... Så det får jag väl ta på mitt klumpighetskonto och bara ta Västerås matchen... Eller så åker vi tillbaka ett helt år och ställer spelarna mot väggen i förra årets kvalserie;) Oh tidsmaskin vart e du när man behöver dig *hehe*

Nej nu Therese... Nu e det städning som gäller...

Lämna en kråka tack!
Postat av: Peter

Ese! Du har inte funderat på köpa dej en kartbok? ;-=

2008-04-13 @ 17:39:55
Postat av: Therese

*hehe* Pga Arvika/Ludvika???? Nej jag litar på skyltarna :P

Postat av: Tim

GRATTIS DU HAR NU UPPNÅTT ÖVER 500 BESÖKARE VI ÄR PÅ GÅNG VI E LADDADE VI E TÄNDA HEHE KRAMIZZ/TIM

2008-04-14 @ 08:22:21
Postat av: Jessie

Hm, en tidsmaskin hade varit skoj att ha ibland.. Funderar lite grand. vet vad jag också skulle vilja åka tillbaks till. I så fall skulle det bli till 30:de September 2006.. *Ler* Härlig dag ifall...

2008-04-14 @ 19:30:20
URL: http://www.jeshan.dk/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback