Surrender...

Ja snart en onsdag till handlingarnar oxå... Och inget vettigt mer än jobba har jag gjort *hehe*

Jag har lyckats få vissa föräldrar på jobb att få upp intresset lite för hockey igen *hehe* Fick höra i måndags "Har du deppat klart nu?" Jag svarade... det var klart när jag kom hem från Leksand :D

Idag var jag klädd i rosa helt och hållet och en kollega till mig säger på skoj: JAg trodde du skulle bära svart resten av året nu *Hehe*. Har jag lyckat få fram mitt budskap om att jag gillar hockey eller????*hehe*

Nu börjar det likna en lägenhet här igen :P Nice... Och till helgen ska jag ha Buster :D Härligt!!! Ska hem till Marianne på fredag... Kan bli trevligt att träffa kollegorna utanför jobb oxå :D

Nej nu e det dags för kaffe och tv... Har förresten fått Tv4 sport :D Så hockeysäsongen e räddad :P



Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback