Suck

Ja mer finns inte att säga om gårdagens match... Vilket guldläge vi hade kunnat åka till Mora med. Istället åker man dit med hjärtat i halsgropen och faktiskt lite frustrationstårar. Vad fan, det här finns innte!! 1-2 mot Västerås.... Ingenting funkade... Stolpskott(Fast jag e då bombsäker på att en av puckarna var inne), slarv, ofokuserat. Västerås hade egentligen inget att komma med men å andra sidan så hade inte Malmö det heller. Nu känns det ganska avlägset med elitserieplatsen... Rögle hemma på tisdag men hallå tjena ja... Finns absolut inget som talar för att vi ska vinna den matchen! Och vad talar för att vi ska vinna i Mora? Inte mycket där heller... Men men allt kan hända oc hdet här e minst sagt en märklig kvalserie.

Nej nu ska jag göra vid mig och bege mig ut i regnet ner till mamma för att tvätta lite. Sen kommer Carro hem idag oxå och jag hoppas att hon kan köra mig in till Malmö... Ska bort till Lena och vila lite innan vi åker... Usch så depp man blev :(

Ha det så bra så hörs vi på måndag eller något... Och Maggan... :) Vi ses nog imorgon=)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback