Söndag idag

Och konstigt nog har mitt glada humör kommit tillbaka... Känns bra... *ler*

Har lite ont i skinkan och ryggen ännu efter bussresan men det lär väl gå över...

Har inte funderat så mycket på hockeyn... Bara konstaterat att jag inte hoppas att Malmö kör på i sin gamla invanda stil och sparkar allt och alla och måste börja bygga nytt... Då finns riksken att vi hamnar där Leksand e idag tror jag... Nej gör det bästa av det vi har och de som vill lämna får lämna...(Okej förvisso kan jag säga någon som jag vill ska försvinna, men visst ge honom chansen igen och igen :S)

Har lite svårt att tänka mig att Röglesupportrarna gläder sig åt elitserieplatsen... Jag tror de är mer glada åt att Malmö förlorade platsen och då e det lite tråkigt... Lite tråkigt dels att man itne kan känna empati med dem som nyss åkt ur och hånskrattar istället som vissa erkänt att de gjort. Var finns empatin??? Jag har alltid hyst den största respekt för Rögles supportrar, men nu börjar den sina... Kan man inte uppträda sportsligt så e man inte värd respekt.

All heder åt DIG dock som ringer och hör hur jag mår istället för att fira. Tur att alla inte tappat bort den sportsliga känslan och empatin... Vet inte om det bara är jag som har så djävla svårt att förstå varför hatet e så stort... Visst e det roligt att få tvåla till ett annat hockeylag från Skåne helt klart...  Men samtidigt kan iaf jag glädjas åt andras framgångar.... Nej lite trött på den här mentaliteten som finns... För bakom lagtillhörigheten e vi alla människor och kan man inte förstå det då e man illa ute...

Nej nu blev det väldigt pessimistiskt trots allt... Och jag som precis propagerade för att mitt humör blivit bättre *hehe*

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jasmine

Godmorgon, sovit gott? :)
Ha det bra :)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback