Sms

Shit... För första gången nånsin har jag NÄSTAN smsat upp hela min kvot :S 3000 sms på en månad... Inte klokt ju :P  Men e man beroende av sin mobil så e man *hihi* 

Får väl kanske ta och kolla upp
 




Tja annars har det inte hänt så hemskt mycket... Var en grymt jobbig vila idag men det gick vägen tillsist och efter typ en timme sov alla barnen... Men men med envishet brukar det funka och folk som känner mig vet ju att jag kan vara GRYMT envis;)

Om typ en och en halv timme ska jag tillbaka till jobb... Känner mig alldeles matt och orkar egentligen inte men vad ska man göra... E det kurs så e det.... sista gången i dag som tur e... Sen e det bara en personalkonferens kvar innan sommaren... SKÖNT!!!!!

Ska nog ta och fortsätta skriva lite innan jag ska bege mig:)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback