Sista hemma matchen...

Vet ärligt inte om jag orkar gå på hockey nästa säsong... Det här kan fan inte vara bra för nerverna, blodtrycket, hjärtat eller kroppen i övrigt... Jag kommer att dö på torsdag helt ärligt alltså... Vill så gärna vara på plats men har inte pengar till det... :( Eventuellt men bara eventuellt ska Magnus dit och då åker jag med honom...

Öppna i morgon... Blir en timmes övertid plus lite till... Och tja jag ska skriva ett iup med... Helt totalt glömt det :S Plus att vi har barnkonferens i morgon... Jippi... Och jag som e halv dålig till på köpet *suck* Hostar så lungorna nästa hoppar ur men men... det ska väl gå det med...

Nej gott folk nu kallar sängen på mig!

Kommentera gärna!!!!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tim

Nämen vad har de tagit åt dig för o komma på sådana tankar tror mer på att om du ej får se hockey så blirnerverna kassa :p :d Kram/Tim

2008-04-09 @ 18:49:45

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback