Sådär ja

Nu funkade det här oxå..... Har skaffat mig en ny blogg idag... Får se vilken jag behåller eller så kasnke jag behåller båda men försöker skriva om olika saker i de båda.... Kan iaf säga att det finns många positiva saker med blogg.se men oxå en himla massa positivt med blogspot.com..... Adressen till den nya är http://esenese.blogspot.com/ Läs gärna och kommentera så jag vet vad ni tycker :)

Har Buster på besök idag... Han e lite orolig men så e det alltid när "mor" e borta... Det går över om några timmar... När vi har fått varit ute och gått en hyfsat rejäl runda... Tänkte göra det innan jag börjar tvätta halv 2. Innan dess ska jag väl fortsätta med mitt alltid så trista helgnöje nämligen städa :S

Var hos Marianne igår och det var jättetrevligt... E alltid trevligt att träffas utanför jobb... God mat var det oxå *ler* Massa ost ju ;) Ostbricka och massa skvaller kan det bli bättre *skratt*

Grattis hv till guldet :) Och grattis till Henrik och Roger som håller på Hv:)

Nu kommer Carro snart hit... Jisses vad tvätt det blir den här gången :S Men men jag får väl ta det jag hinner... Inte mycket mer att göra ju :) Ska bli grymt nice med rena kläder iaf *skratt*

Nej men alltså Therese... KAsnek att du borde göra något vettigt istället för att sitta här och uggla :P

Vi lär nog höras under dagen... Antingen här eller på http://esenese.blogspot.com/ eller både och *hehe*

Uppdatering... Nu ha rCarro varit här med sin tvätt... som sagt... Jisses... Men men...

Snart e det färdigstädat i köket... Nice nice... Och i slutet av månaden får jag förhoppningsvis licensen till ehm.... :=)Anders lovade att hjälpa mig :) Och honom litar jag på när det gäller det mesta *hehe*. Han har kort och det har inte jag.... Så det ska nog lösa sig och ajg får spela kval eller slutspel :P Jippi!!!!!!!

Nej tjingeling på er!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback