Reklam...

Unibet.com

Ett litet reklaminlägg faktiskt :P Testar lite hur det funkar bara och unibet e ju faktiskt att rekommendera... Har visserligen bara spelat en gång där men oddsen e helt okej och enligt en kompis  till mig e pokern där bättre än på svenska spel... Nåja jag får väl testa det med...

Inget kaffe ännu :S Men ska fixa det *hihi* Så grymt sugen på glass eller choklad men orkar faktiskt inte gå till affären :S Så jag får väl hålla mig tills på fredag när det blir godistajm alá Ese ;) *hihi* Frossa som en tossa... Eller något :S

Tjingeling

Lämna en kråka tack!
Postat av: hanna

hehe nae det gjorde ju inte de :/ men det var ju bra gjort ändå, hehe okej, han har faktiskt varit rätt bra på slutet :)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback