Öppning...

Ja så öppnar man idag... Ingrid har semester så jag öppnar och så kommer Lena klockan 8... E gaaaaanska trött om man så säger... Nu kommer ju förvisso inte de första barnen förrän runt 6.45 men jag ska laga lite kaffe åt mig och Anna först :)

Vad skönt det ska bli med en dags ledigt och en dag då det e nästan barnfritt på jobb... Man behöver verkligen vila batterierna nu känner jag... Hoppas att semestrarna snart blir beviljade oxå så man kan boka resa:) Vi håller ju på att spara för fullt :) Ska bli så nice att komma bort bara Erika och jag... Men å andra sidan hade det varit ganska mysigt och ha någon mer med oxå...

Nej nu e det dags att göra vid sig *ler*

Avslutar med en liten "tävling" Den som vinner får äran *hihi*

I vilken svensk serie förekommer det här ortsnamnet???

image189

Lämna en kråka tack!
Postat av: CE

Svensson Svensson!!

2008-04-29 @ 16:11:57

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback