Nya Tag...

Tja vad ska man göra? Finns inte så mycket att be om mer än att man tar nya tag och inte gräver ner sig... Inte så lönt att spekulera heller... Men något jag itne förstår e... Varför gnäller alla på finnarna?? ?E det för att deras lön e så hög??? De har väl för fan gjort sitt jobb i byte efter byte efter byte... Nåja kanske inte alla då...  I senaste matchen tyckte jag Eloranta såg väldigt blek ut... Pirjetä gjorde en bra comback men sen stannade det av.... Välivaara går upp och ned och Bruun... Tja nej... Tror inte det... Men Nieminen... Visst jag e djävligt svag för honom... Men jag e inte den enda som sagt att han e fan den enda som tacklas... Som kämpar på osv... I Leksand matchen tog han två markeringar då Eloranta eller Pirjetä missade sin... Och han gjorde det galant...

Att Jarrett inte får vara kvar tycker jag e självklart... Tror itne heller han får något elitseriekontrakt... Han har inte tillfört något den senaste tiden. Mer än att man suttit och haft hjärtat långt uppe i halsgropen när han haft pucken... Ibland verkar det som om han e rädd för densamma...

Svensson känns inte helller som ett sjjälvklart kort i leken längre...

Jag vill ha in Alvarez på en ordinarie plats... Och kanske testa Peppe lite mer... En liten ungdomskedja kanske inte hade varit så dumt att testa? Peppe e ju en speedkula när han sätter igång och Alvarez kan bränna på med tacklingar han... Sen Weihager som back därbakom med sitt hästskott...

Kommer säkert på fler tankar sen men just nu e det det här jag tycker känns mest väsentligt....

Annars händer det inte mycket... Ska städa lite... Dricka kaffe och lite så *Hehe*

Uppdatering lär komma...

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback