Ny vecka...

Ja då får vi se vad som händer nu... Funderar på vad jag ska hitta på på onsdag :) Får höra med mamma om de ska grilla för det e jag grymt sugen på!!! Och tack Jan för usb minnet... :)

Satsade lite igår... Har väl inga höga förväntningar men ändå *hehe* Ganska kul ibland :D Satte på en högoddsare bara för skoj skull ;) 12.50 gånger pengarna men den lär aldirg gå in ändå :P


Snart dags att bege sig... Måste komma ihåg min nulägesrapport och batterierna idag...

Så vi hörs och störs... Love ya alla ;)

Tjing tjing!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback