Ny vecka..

Har Hannah Montana på i bakgrnden... Tycker det e synd att de dubbar den serien... Kanske borde skriva ett protestbrev till Disney Channel *hehe* Förstår såklart att barnen måste förstå... Men de dubbar itne de andra serierna... det e det som stör mig mest... De dubbar en av de "bästa" serierna men de andra får tom bästa sändningstid OCH e odubbade... Nåja inte jag som bestämmer det...

Ont i magen... Mår illa och Erika hade ont i halsen nu på morgonen... Usch, känns som om man e halvdålig hela tiden... *suck*

Jag som brukar vara på gott humör blev helt plötsligt väldigt nere... Men det beror väl på den där dumma dumma sladden oxå :S

Usch ja nu får vi se vad som händer den här veckan då.... Dialogsamtal med en förälder idag... Utbildning på torsdag eventuellt... Reklam i helgen och så tjejkväll på lördag :D Med singstar *hehe* Och den här gången SKA jag våga!!!!

Stänger idag... Men det funkar... *ler*

En kopp kaffe och sen göra vid sig e nog det som står på listan för tillfället.... Om man bara hade lite superpowers idag.... *suck*

Oh kristallkula och "jag-vet-var-allt-finns" kraft... Var e du idag???

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback