Nåja

Försöker att inte vara pessimist, men som sagt... det känns jävligt tungt just nu...

Nåja... Ska åka till Mora i natt tillsammans med en hel del av dem jag tycker allra bäst om :D Tina, Tess, Lena och förhoppningsvis Cajoline med :D Vi får ävl ha skoj och försöka tänka på lite annat än att det e en riktig ödesmatch imorgon... Ska vi ha chans så måste vi gripa det sista halmstrået imorgon klockan 16.00...

Här går tvättmaskinen för fullt... Sitter nere hos mamma och skriver just nu...

Och hur det än går i morgon så hoppas jag att Ville Nieminen får en bra födelsedag;)

Ska kolla om mamma har några av mina bilder härså jag kan lägga in lite :)

image182

image183 Oh vad jag längtar upp till Göteborg :) Dags i sommar igen ;)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback