Mora

Blir nästan helt säkert en resa till Mora på söndag *hehe* Hastigt och lustigt påkommet... Men kul ska det bli om det nu verkligen blir av...

Usch Erika ringde precis och hon lät helkass... :S Feber och ont i halsen... Jippi...

Idag blir inte någon vidare skojig dag heller... Jobbar till 13 sen har jag iup 17.00. Kul... Inte...

Och imorgon smäller det igen... Oh vad jag komer att sakna hockeyn och spänningen när kvalserien e slut... Men herregud... Såna matcher som i tisdags e man gärna utan... Vet inte riktigt vad ag ska säga, men Malmö tog verkligen fram oanade krafter när domsluten absolut inte gick vår väg... Som sagt... Visst kan man i stridens hetta gnälla på domaren, men i efterhand ser man att det nog var ganska befogat, men i tisdags måste jag säga att Robert Lahti höll en väldigt konstig nivå... Men men... Redhawks vann och i slutändan e det det som räknas...

Nu måste jag lägga på ett kol eller två *Hehe*

Lämna en kråka tack!
Postat av: TESS

alla vi som ska till mora klappar nu!!
klapp klapp!!

2008-04-03 @ 18:44:24
Postat av: Therese

*klapp klapp* *hehe*

Postat av: Ce

*klapp klapp*

2008-04-04 @ 00:33:24

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback