Lördag kväll!!!

Eller snarare natt...

Och jag har kommit hem från Eva... *ler* Det var trevligt... Alltid trevligt med nytt folk... Även om man kanske inte kommer att träffa dem igen så... Blev lite singstar oxå... Massa schlagers och det gillar vi ju ;) *hihi* Och som vanligt när massa tjejer/kvinnor träffas blir det lite flams och trams ;) Som "Ap-pojken" i huset mittemot *hehe*

Har väl eventuellt avslutat en vänskap idag oxå... Lika bra det... Nu känns det som om det kvittar... Kan man inte bli accepterad för den man e så... *rycker på axlarna* Hade det däremot varit för typ ett halvår sen eller så så hade jag blivit jätteledsen och analyserat ihjäl mig över det här... Men nej... Folk ska fan inte köra med mig...

Och VARFÖR i hela fridens namn händer allt när man redan e bjuden på fest???????????? Annars kan man sitta här och uggla men helt plötsligt häner allt p åsamma gång... Nej jag ska ta och styra upp något inom det snaraste... Måste bara ha ps2 först :P För shit vad det e beroende framkallande med Singstar!!!!

Saknar dig vännen... Hoppas verkligen du hör av dig snart.... Jag vill vill vill ;)

Nej dags att smurfa vidare inna nsömnen infinner sig ;)

Tjingeling

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback