Lite summering av igår...

Jag hann sträcka både en och två muskler innan matchen var slut. Det föll både en och två tårar efter Rögles 3-4 måll kan jag säga... Jag mådde illa, frös, svettades och hade ont i magen hela dagen igår(Allt hade väl inte med maqtchen att göra men ändå)

*Boxplay som hela tiden varit bra har i de senaste matcherna rasat ihop... Pp däremot tycker jag har förbättrats lite... Märk väl liiiite....

*Min favorit under säsongen Ville Nieminen gjorde en för honom gasnka svag insats.... UR mina ögon sett...

*Backar? Hmm... Tja kanske någon stans...

*Hurme... Han känns inte särskilt stabil längre...  (MEn det gjorde ju inte Nihlstorp igår heller....)

*Eriksson har äntligen svarat positivt på att ha placerats tillsammans med Paulsson och Steen... Steen som för övrigt gjorde en riktig kämpainsats igår...

*Passningsspelet e vissa gånger värdelöst... Och allt görs på tok för svårt(Lätt att sitta bredvid och kommentera). In framför mål lite mer... Målvakterna e ju väldigt vana vid att det åks en massa vid sargerna och runt mål. Nä rakt fram utan pardon och pang... Tror det hade funkat :D

Nej nu e det dags för jobb...

Hosteli host på er!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback