Lite orolig...

Carro har inte kommit hem ännui... Skrev ett mess till henne vid 2 tiden om nyckel...Hon har den andra nyckeln... Och jag slutar tidigt och börjar tidigt idag... Ingen tid som hänger ihop med Erikas tider... Och springa till skolan har jag inte tid med då jag ska vara på jobb igen klockan 17... Så egentligen e det hem och vila som gäller... Ska ju snart iväg... Öppna idag... Så har hon inte kommit runt kvart över får jag helt enkelt ringa henne... Får bortse från det faktum att hon kanske ligger och sover... För jag har inte hört ett knyst!!!

Sovit lite oroligt i natt oxå :S Mindre skoj men brukar vara så när ajg ska öppna... Plus det här med Carro... Drar mig ärligt lite för att ringa :S Yänk om det hänt något!!!

Har fått en sån där lite lagom gul sak mitt under näsan... Och ONT gör den!!!! Inte fasen blir det bättre av att jag irriterar mig på den och försöker trycka den *hehe* Så nu e jag lite lagom röd där oxå *hehe*

Nej man kanske borde göra vid sig lite.. Så man slipper stressa för en gångs skull :)

Ha en bra dag!!!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback