Jahapp...

Gick inte att fixa mammas dator idag... Verkar som om nätverskortet dött eller något... Provade en sladd som jag vet funkar men det gick itne... Så får väl försöka installera om kortet eller så sätta i ett nytt...

Ska dit igen på fredag eller lördag...  Har iaf fått hämtat mina bilder :D Sa till Jan att han kunde fixa ett antal till mig så det skulle han göra;) Bad om minst tre för att jag fixade digitalboxen och försökte med det här;)Och jag e inte färdig ännu så det tycker jag att han kan offra på mig *hihi*

Mormor och morfar var ju oxå där :D Glatt överraskad blev jag och nu har jag lovat bort mig att kolla på deras tv med :D Ese fixar allt... Eller något i den stilen *hehe*

Nu tänkte jag snart fortsätta göra vid på Erikas rum och sortera ihop tvätten så det e klart tills i morgon... Vad nice att slippa tänka på tvätt på hela helgen :D

Bjuder åter igen på lite bilder... Den här gången gaaaaaaaaaamla bilder *ler* Men det var de jag hittade på mammas dator :D

Bara skojade, för jag tog tydligen fel bilder:( Hoppas nu att jag inte gjorde som jag tänkte och raderade de andra...

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback